mandag 14. desember 2009

Det er julaften...


I hvertfall i følge sjokolade kalenderen min. Jeg liker ikke sjokoladen i 10 kroners sjokolade kalendere, så jeg spiste like godt opp alle sjokoladene på en gang. Obs, nå må jeg rette opp meg selv her, for jeg fikk den for bare 5 kroner tror jeg. Men i hvertfall. Den største luken det står 24 på er åpnet, så da er det vel julaften da eller? Jeg har jo fått en pakke i dag, i posten. Ja, det er vel kanskje ikke en julegave, men det er en pakke da. Jeg har jo nettopp kjøpt meg En Vålerenga (altså min fjerde) og en Matboks på Sjappa.net. Herlig butikk det der. Når jeg først skriver om butikker kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe julegave til bestevenninna mi, kan du hjelpe meg? Skal jeg våge meg inn i Stabækbutikken og kjøpe noe jeg ikke kan fordra, eller skal jeg falle for noe annet? Det valget var lett, jeg beveger meg ikke inn i stabækbutikken. Så kan du hjelpe meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar