mandag 1. mars 2010

Må man ha speilrefleks?


Jeg tar bilder på fritiden. Eller, jeg tar mest bilder av mennesker. Naturbilder blir for kjedelig, men å ta bilder av mennesker med et ganske morsom motiv, det er gøy! I vinterferien for eksempel tok kusina mi, samboeren hennes, venninna mi og jeg med oss kameraet ut i bakken og tok noen morsomme bilder. Motivet kunne være hva som helst, men på en måte prøvde vi å fortelle en historie med bildet.

Jeg må si at å bli tatt bilde av selv ikke er det store, men å ta bilder av andre folk, så de får gode profilbilder på facebook og nettby eller andre lignende nettsteder. Her om dagen, også i vinterferien tok jeg et ganske så morsomt bilde av samboeren til kusina mi, da han badet i snøen etter en tur i badstuen. Det er tatt med et vanlig kompakt kamera, fordi man trenger virkelig ikke speilrefleks for å ta gode bilder. Og jeg har fått lov til å publisere bildet av han her.

Det er kanskje ikke så lett å finne på titler til bilder, men jeg kunne ha skrevet en liten tekst for å vise en moral, for han på bildet ble nemlig syk av å gjøre dette. Men å ta bilder er en hobby, så jeg er glad det ble ett bra bilde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar